Atle Hovi

AtleHovi-300

 
“KUNDEN ER SJEFEN” – Hvordan yte bedre service ovenfor kundene?

Atle Hovi er administrerende direktør i Beitostølen Resort, og har bidratt til å utvikle Beitostølen til et reisemål som vi i Norge kan være stolte av. Han er opptatt av god service, hvordan skape en god dialog med kunden og hvordan forhindre at klager oppstår.

Hovi er utdannet innen Hotel, Restaurant & Tourism Management fra University of Denver. Han har vært styremedlem i NHO Innlandet i tillegg til lokale styreverv, og er foredragsholder for næringslivet. Han har også skrevet innlegg om kundeservice for både Dagens Næringsliv, Økonomisk Rapport, Nationen og andre fagblader.

Ønsker din bedrift mer motiverte ansatte og ansatte som setter mer fokus på bedre service og god kundebehandling kan vi på det sterkeste anbefale et foredrag med Atle Hovi, et engasjerende og involverende foredrag helt utenom det vanlige. Foredraget varer i 60-75 minutter.